W jaki sposób założyć konto internetowe?
Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/luk/domains/finansoland.pl/public_html/wp-content/themes/finansoland/single-poradnik-lista.php on line 5

Specjalne elektroniczne wnioski na stronie internetowej banku pozwalają na założenie internetowego rachunku bankowego. Wypełnienie wniosku zawiera podstawowe dane klienta takie jak numer dowodu, dokładny adres zamieszkania, numer telefonu, PESEL. Po wypełnieniu formularza, dokumenty aktywacyjne zostają dostarczone pod adres zamieszkania droga pocztową lub za pośrednictwem kuriera.

W pakiecie aktywacyjnym przyszły właściciel rachunku otrzymuje hasła oraz identyfikator, a także umowę, którą podpisaną należy odesłać z powrotem do banku, dołączając do niej kserokopię potrzebnych dokumentów.

Innym sposobem aktywacji internetowego rachunku osobistego jest przelanie na wskazany rachunek określonej kwoty. Pozwala to na weryfikację danych klienta. Dzięki takiej metodzie można ominąć wypełnianie dokumentów papierowych.

Ostatnim etapem aktywacji rachunku bankowego założonego w Internecie jest zalogowanie się na własne konto przy pomocy ustalonego loginu i hasła. Po pierwszym logowaniu, należy dalej postępować zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na stronie banku.

Komentarze

Dodaj swoją opinię

Ocena:

Nasi eksperci polecają

  • Pożyczki
  • Kredyty
  • Karty
  • Konta

Aktualne promocje