Kto reklamuje towarzystwa ubezpieczeniowe?

Czy brak OC się opłaca?

Konkurencja nie śpi, dlatego nawet najpopularniejsze towarzystwa ubezpieczeniowe muszą zadbać o dobrą reklamę. Zwykle tak wielkie spółki chcą być rozpoznawalni, za pośrednictwem znanych twarzy. Tylko w pierwszej połowie 2014 roku, prawdopodobnie na same reklamy przeznaczono ponad 210 milionów złotych. Nic dziwnego, skoro na czele takich reklam stoją same gwiazdy.

 

  • Mariusz Pudzianowski – czyli słynny Pudzian, zgodził się na reprezentowanie Ubezpieczyciela AXA, a dokładniej, jednego z produktów – ubezpieczenia komunikacyjnego OC.
  • Jerzy Janowicz – z pomocy słynnego tenisisty skorzystało towarzystwo ubezpieczeniowe Uniqa.
  • Agnieszka Chylińska – to postać bardo lubiana, szczególnie z programu Mam Talent. Jej wiarygodna przemiana, na matkę trójki dzieci, która teraz zajmuje się codziennymi sprawami, idealnie reprezentuje ubezpieczenie na życie z Towarzystwa Ubezpieczeniowego Avila.
  • Adam Małysz – chyba wszyscy pamiętają moment totalnej Małyszomanii w Polsce. Popularność skoczka narciarskiego wykorzystało Towarzystwo Ubezpieczeń Generali.
  • Marcin Dobrociński – aktor o przystojnej aparycji stał się idealnym kandydatem do reklamowania produktów ubezpieczeniowych PZU.
  • Mariusz Max Kolonko – słynny amerykański dziennikarz polskiego pochodzenia, miał szansę na promowanie ubezpieczenia Liberty Direct

Data publikacji: 16/06/2015

Komentarze

  • Maciek 2015-06-16 09:24 Ocenił(a) na: 5,0

    Ja mógłbym reklamować cokolwiek nawet te ubezpieczenia. Piszcie do mnie na email!

Dodaj swoją opinię

Ocena:

Nasi eksperci polecają

  • Pożyczki
  • Kredyty
  • Karty
  • Konta

Aktualne promocje