Dlaczego Dotpay?

dlaczego dotpay?Pod koniec 2015. roku odbył się konkurs Ekomersy 2015, w którym Dotpay zdobył dwie ważne nagrody. Pierwsze miejsce w kategorii „Firma wspierająca ekspansję międzynarodową e-sklepów” i wyróżnienie w kategorii „Najlepsze rozwiązanie M- Commerce”. Fakt ten sprawił, że o krakowskiej spółce znów stało się głośno. Trudno się zresztą dziwić jeśli oferują rozwiązania optymalizujące proces płatności co wpływa na rozwój polskich serwisów i sklepów online także w wymiarze międzynarodowym.

Dotpay? Yes, from Poland!

Krakowska marka obsługuje ponad 40 tysięcy sklepów internetowych. W dobie rozwoju e-commerce i zakupów mobilnych ważnym krokiem było umożliwienie dokonywania płatności w każdej walucie. W tym celu firma stworzyła kolejne rozwiązania optymalizujące sprzedaż transgraniczną. Umożliwiającą całej rzeszy polskich przedsiębiorców jeszcze szerzej rozwinąć skrzydła. Mając świadomość, że Polska to tylko 10-15 milionów internautów, a świat to kilka miliardów nie można się dziwić, że nowa usługa Dotpay cieszy się ogromnym zainteresowaniem.

Technologia RWD przykładem dla innych

Polska spółka została także nagrodzona za stworzenie w pełni responsywnej bramki płatności, którą można obsługiwać z urządzeń mobilnych. Konsument nie musi zmieniać ustawień swojego urządzenia, gdyż bramka płatności je wykrywa i sama się dostosowuje do rozmiarów urządzenia. Zdecydowanie postawiono tu na funkcjonalność.

– Specjalnie dla naszych klientów przygotowaliśmy usługi umożliwiające sprzedaż i przyjmowanie płatności w różnych walutach, a także udostępniliśmy im rozwiązania takie, jak geolokalizacja, czy eDCC. Dodatkowe wyróżnienie w kategorii „Najlepsze rozwiązanie m-commerce” to dla nas równie duży zaszczyt i informacja, że rozwijamy się we właściwym kierunku. Jest to efekt ciężkiej pracy i właściwego diagnozowania potrzeb rynku, a w dużej mierze jest to również zasługa naszych klientów, którzy od lat darzą nas zaufaniem i umożliwiają wspólny rozwój – dodaje Andrzej Budzik.

Najwięcej kanałów płatności, najmniej porzuconych koszyków

Wspierając rozwój polskich e-sklepów, Dotpay udostępnia nie tylko innowacyjne usługi, ale także blisko 200 kanałów płatności (w tym również banki spółdzielcze). Dzięki temu klienci serwisów i sklepów online udostępniających szybkie płatności Dotpay zawsze znajdą swój kanał płatności. Co więcej bez problemu wybiorą najwygodniejszą metodę płatności, a w tym płatności ratalne i odroczone umożliwiające realizację zamówienie, nawet gdy w danym momencie w portfelu brak pełnej należnej sumy. Wpłata należności dla e-sklepu jest gwarantowana przez podmiot udostępniający daną metodę płatności w Dotpay.

Blisko, bliżej klienta

Patrząc na tempo rozwoju firmy, można być pewnym, że szykuje dla konsumentów kolejne udogodnienia związane z szybkimi płatnościami online. Z nieoficjalnych źródeł wiemy, że prace Dotpay zmierzają do optymalizowania procesu płatności zwłaszcza z poziomu urządzeń mobilnych.

Fakt, że to Polska firma wciąż zdobywa prestiżowe nagrody, nie powinien nikogo dziwić. Rynek e-commerce na całym świecie jest podobny. Kluczem do sukcesu jest sprawienie, aby konsument podczas zakupów mobilnych czuł się bezpiecznie i komfortowo. Dotpay ciągle poszerza horyzonty i działa nie tylko na krajowym, ale również międzynarodowym rynku.

Dotpay – usługi w zakresie obsługi płatności interetowych, transakcji kartami Visa i MasterCard, , oraz usług SMS Premium Rate

Data publikacji: 2016-03-02

Komentarze

Dodaj swoją opinię

Ocena:

Nasi eksperci polecają

  • Pożyczki
  • Kredyty
  • Karty
  • Konta

Aktualne promocje